A SzocWare küldetése, hogy valódi segítséget adjon szociális ellátás területén, annak érdekében, hogy az ellátás és annak magas színvonala fenntartható legyen a jövőben is. Kiemelt célunk, hogy az innovációinkkal valódi támogatást adhassunk a szociális ágazatban dolgozók számára, segítve őket munkájukban, melynek egyik legfontosabb eredménye, hogy a csökkent adminisztrációs terhek és átláthatóság által még nagyobb figyelem irányulhasson az ellátottakra, vagyis az ágazat megfelelhessen eredeti céljának és a gondoskodásra koncentrálhasson, amellett, hogy
takarít meg, és teljes transzparenciát biztosít.
A SzocWare egy jól átgondolt és strukturált keretrendszer, melyet kifejezetten az ágazat igényeire fejlesztettünk az ágazat meghatározó szakembereinek közreműködésével. Ezek alapján olyan szoftvert hoztunk létre, mely megfelel a szociális törvénynek és 100%-ban támogatja a szociális ellátást a kezdetektől a normatíva igénylésig, vagyis a jelentések beküldéséig.
A SzocWare jelenleg a következő szociális területeken ad komplex megoldást:
2024. augusztusban:
2024. szeptemberben:
2024. októberben:
2024. decemberben:
A fejlesztés során, szociális ágazati partnerekkel együttműködve úgy dolgoztuk ki a folyamatokat, hogy a Szociális Törvény és az ágazati sajátosságok kezelése biztosítva legyen, valamint a SzocWare egyszerű kezelhetősége, könnyű elérése és biztonságos működése, de az ellátotthoz kapcsolódó információk könnyen és gyorsan áttekinthetővé váljanak.
Mivel a SzocWare-ben a felrögzített adminisztrációs adatok strukturáltan kerülnek tárolásra, valamint rendelkezik dokumentumtárral csökken az adminisztrációra fordított emberi erőforrás szükséglet (akár 90%-os adminisztrációs időmegtakarítás), egyben jelentősen csökken a hiba lehetősége és a rendszer minimalizálja az ütközések előfordulását is. A SzocWare átlátható rendszerré fejlődött, mely statisztikákkal képes támogatni az egyes szociális ellátók vezetését.
Innovatív módon a SzocWare biztonságos felhőalapú szolgáltatása nem korlátozza a felhasználók számát és bármilyen digitális eszközről elérhető. Fejlett jogosultságkezelésének hála az adott felhasználók saját felületükön végezhetik feladataik adminisztrációját.
Vezetői szinten betekintést enged a munkatársak napi munkamenetébe. Fejlett HR modulja kezeli a munkatársak adatait, jelez, összesít és optimalizál (analízis). Rendelkezik eszköznyilvántartással is, így egy felületen áttekinthetőek a gépjárművek és a szolgáltató más eszközei egyaránt.
A SzocWare támogatja az ellátotti adatok importját, ezért mivel rendszerből a bekerült adat visszamenőleg bármikor biztonságosan kinyerhető a jövőben néhány kattintással elvégezhetővé válik a KSH adatszolgáltatás (KSH automata adatlap kitöltő - fejlesztés alatt)
A fejlesztés alatt kiemelt figyelmet kapott a Kenyszi/Tevadmin automatizált interfész kapcsolat, mely a SzocWare beépített sajátossága, ami a NAV automatizált interfész kapcsolattal működő tömeges számlázás lehetőségét is megoldó (előre számlázási lehetőséggel is) számlázóval drámai módon segít a napi működésben, hiszen a bekerült adatokból dolgozik és kezeli a kintlévőségeket is.
A SzocWare már most képes támogatni a perc alapú számlázást és hamarosan lehetőséget biztosít a elektronikus aláírásra (jelenleg kikapcsolt funkció). Utóbbi, teljes mértékben feleslegessé teszi a papírt a napi működés során, hiszen automatán generálja a munkvégzéshez szükséges dokumentumokat az egyes szociális ellátók egyedi jegyeivel.
A jövőben elérhetővé válik a SzocWare-en belül a vény és nem vényköteles gyógyszerek rendelésének lehetősége, mely további terheket vesz majd le az ellátást végzők válláról.
Újdonság és a SzocWare további egyedisége, hogy hamarosan összekötettésbe kerül a Gondosóra Programmal, így információt kapnak megállapodással rendelkező ellátottjaik bejegyzéseit illetően az egyes intézmények.